Roznoszenie ulotek czy reklama w Internecie?

Posted on
Roznoszenie ulotek Warsaw Media House

Roznoszenie ulotek jest jedną z tradycyjnych form promocji marki. Każdego dnia jadąc do pracy, dostrzegamy również inne reklamy, np. te na bilbordach. Jadąc autobusem, przeglądamy Social Media. Połączenie tradycyjnych sposobów reklamy z nowoczesnymi daje o wiele większe korzyści niż tylko jeden z nich. Istotne znaczenie ma odpowiednie zaplanowanie i wdrożenie działań promocyjnych, które pozwolą nam dotrzeć do wybranego segmentu rynku. Zajmą się tym specjaliści z agencji Warsaw Media House.

Roznoszenie ulotek Warsaw Media House outdoor

Dlaczego warto zainwestować w outdoor?

Outdoor to przede wszystkim siła przekazu, z jaką docieramy do klienta. Prosty mechanizm tego typu reklamy sprawia, że trafia on do bardzo dużej liczby odbiorców bez ponoszenia dodatkowych kosztów, np targetowania reklam. Przekaz umieszczony na bilbordach czy wielkoformatowych plakatach codziennie dociera do tłumów ludzi w wielu miastach.

Roznoszenie ulotek sposobem na dotarcie do klienta, który nie korzysta z Internetu

Dziś niemal każdy ma dostęp do Internetu. Jednak jest pewna grupa odbiorców, dla których życie bez nowoczesnych mediów to codzienność. Niewątpliwie należą do nich starsze osoby. Roznoszenie ulotek to świetna forma dotarcia właśnie do tej grupy odbiorców, dla których istotna jest zapisana informacja taka jak nazwa czy numer telefonu. Bez wątpienia znajdą ją na dostarczonej ulotce. Nasza agencja Warsaw Media House doskonale wie, że istotą tego typu promocji jest fachowe przygotowanie treści i przekazu: roznoszonych ulotek czy plakatów umieszczanych na bilbordach.

Roznoszenie ulotek Warsaw Media House plakat

Współpraca z agencją Warsaw Media House – to się opłaca!

Warsaw Media House dzięki swojemu doświadczeniu planuje i wdraża skuteczne kampanie reklamowe, które poszerzają grono klientów wielu uznanych marek. Dodatkowo współpracujemy z hostessami, które nie tylko roznoszą ulotki, ale również potrafią zainteresować osobę tak aby chętnie się z nią zapoznała, a w efekcie skorzystała z oferty firmy.

Roznoszenie ulotek na wielką skalę. Czy warto inwestować w kolportaż?

Jedną z zalet kolportażu jest bardzo niski koszt produkcji roznoszonych ulotek. Kluczem zdobycia klienta jest nie tylko wydrukowanie i rozniesienie ulotki. Istotą powodzenia akcji promocyjnej jest skala, z jaką działamy. Agencja Warsaw Media House zajmuje się roznoszeniem ulotek na obszarze całego kraju. Dzięki czemu trafiamy do precyzyjnie określonego segmentu rynku i zdobywamy wielu nowych klientów.

5/5 - (11 votes)